Warning: include_once(/home/zonemarket/domains/zonemarket.ir/public_html/wp-content/plugins/woocommerce/includes/libraries/class-emogrifier.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/zonemarket/domains/zonemarket.ir/public_html/wp-content/plugins/dokan-pro/includes/admin/announcement-background-process.php on line 14

Warning: include_once(): Failed opening '/home/zonemarket/domains/zonemarket.ir/public_html/wp-content/plugins/woocommerce/includes/libraries/class-emogrifier.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/php72/lib/php') in /home/zonemarket/domains/zonemarket.ir/public_html/wp-content/plugins/dokan-pro/includes/admin/announcement-background-process.php on line 14
فراری چگونه از هوا برای سریع تر کردن F8 Tributo استفاده می کند؟

فراری چگونه از هوا برای سریع تر کردن F8 Tributo استفاده می کند؟

فراری چگونه از هوا برای سریع تر کردن F8 Tributo استفاده می کند؟

فراری شرکت خودروسازی ایتالیایی است،

که در زمینه طراحی و تولید خودروهای لوکس، اسپورت و سوپراسپورت فعالیت می‌نماید.

پیشینه تأسیس شرکت فراری به سال ۱۹۲۹ و راه‌اندازی شرکت اسکودریا فراری، توسط انزو فراری بازمی‌گردد.

این شرکت در سال‌های نخست، در زمینه طراحی و ساخت خودروهای مسابقه‌ای، همچنین حامی مالی مسابقات اتومبیل‌رانی فعالیت می‌کرد.

این شرکت از سال ۱۹۴۷ تولید اتومبیل‌های جاده‌ای، با برند فراری را آغاز نمود.

در سال ۱۹۶۹ شرکت خودروسازی فیات، اقدام به خریداری ۵۰٪ از سهام این شرکت نمود، که در سال ۲۰۰۸ مالکیت فیات در فراری به ۸۵٪ افزایش پیدا کرد.

هم‌اکنون شرکت اکسور با در اختیار داشتن ۲۲٪ و پیرو فراری (فرزند انزو) با ۱۰٪ از سهام این شرکت، مالکین اصلی فراری به‌شمار می‌آیند، همچنین بخشی از سهام این شرکت در بازار بورس نیویورک و بورس ایتالیا معامله می‌شود.

تاریخچه

برای دهه های طولانی آیرودینامیک در صنعت خودروسازی همانند بخش تاریک علم و هنر بود.

به دلیل پیچیدگی های بسیار زیاد، شرکت های خودروسازی متقبل هزینه های سنگینی می شدند تا بتوانند

به خودروهایی با قابلیت های آیرودینامیکی بالا دست پیدا کنند.

حال تصور کنید شما مهم ترین تیم مسابقات فرمول یک هستید، در این صورت این مسئله برای شما تفاوت اساسی خواهد داشت زیرا مسائل آیرودینامیکی بخش جدایی ناپذیر خودروهای فرمول یک است.

در هر صورت محصول جدید شرکت فراری یعنی F8 Tributo که در نمایشگاه ژنو پرده برداری شد،

آخرین دست آورهای فراری را در زمینه بهبود شرایط آیرودینامیکی به همراه خود دارد و به همین دلیل ویدئویی کوتاه در این زمینه منتشر کرده تا نشان دهد

جریان هوای عبوری از روی بدنه این خودرو به چه صورت است و دلیل استفاده از قطعات آیرودینامیکی مختلف در این خودرو چیست.

مشخص ترین قطعه آیرودینامیکی جدیدی که در این خودرو مورد استفاده قرار گرفته مربوط به کاپوت خودرو است

و بخشی با نام S-Duct است که پیش از این فراری در مدل 488 Pista استفاده کرده بود.

این قطعه امکان گذر و خروج جریان هوا را در این بخش میسر می کند و همانند این است که یک بال بر روی محور جلوی خودرو شما قرار گرفته است.

این مسئله باعث تولید نیروی رو به پایین و در نتیجه چسبندگی بیشتر محور جلو می شود.

عملا این حربه را از خودروهای فرمول یک خود به عاریت گرفته است.

فراری چگونه از هوا برای سریع تر کردن F8 Tributo استفاده می کند؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *